Wij bieden onze klanten een tweetal service pakketten aan:
Pakket 1: Voor de vastgoed liefhebbers die het leuk vinden om (dagelijks) bezig te zijn met het onderhoud en het verhuurd houden van hun woningen. Eigenaren die feitelijk gezien alleen het administratief beheer aan ons willen uitbesteden en het technisch beheer en commercieel beheer zelf willen doen. Met andere woorden wij innen de huren of ontvangen van u als eigenaar de dagafschriften en houden zo uw administratie bij. Wij monitoren de betalingen, versturen herinneringen en zorgen voor supervisie van het deurwaarderstraject. Vervaardigen de huurverhogingen en betalen desgewenst de vaste lasten en andere onkosten. Dit verwerken wij vervolgens voor u in een heldere transparante huurafrekening.
Wij rekenen hiervoor in beginsel 3% exclusief omzetbelasting.
Pakket 2: Voor onze klanten die het gehele beheer uit handen wensen te geven. Hetzelfde als onder pakket 1 maar dan met de bijkomende werkzaamheden als omschreven onder technisch beheer en commercieel beheer. Daarbij valt te denken het adviseren met betrekking tot mogelijke renovatie van een woning in verband met het verhuren boven de liberalisatiegrens, vervaardigen van puntentellingen, regelen van een energie-index, voeren van klein onderhoud conform vooraf met de eigenaar afgesproken mandaat dan wel in samenspraak, mogelijk groot-onderhoud in overleg en alle bijkomende zaken. Natuurlijk gebeurd alles in (periodiek) overleg met u.
Wij rekenen hiervoor in beginsel 5% exclusief omzetbelasting.
Natuurlijk is het mogelijk dat uw vastgoed en/of uw wensen afwijken van de regel. Daarnaast is geen vastgoed opdracht en/of vastgoed portefeuille hetzelfde. Vraag daarom een persoonlijke offerte aan. Wij kunnen zeker een aantrekkelijke offerte aanbieden.
Heeft u vragen of opmerkingen, neem contact op. Wij staan u graag te woord!